Bikejoring - Campionat de Catalaunya 2013 a Vilagrassa

21 i 22 de Desembre, dies per celebrar el Campeonat de Catalunya de Mushing i Canicross i segon any en el que participem ! L'any passat ho vem fer en la modalitat de canicross i el Jan no va estar en els seus millors moments ja que pistes amples i obertes no li agraden gents, i els tracks de Vilagrassa són de lo més plans que es pugui trobar, pero pels carros de mushing van perfectes ! jeje 5,85 km de pura pista amb un petit repechón, circuit ràpid i d'sprint, cosa que ni el Jan ni jo ho portem molt bé, som més de resistència jeje

Partint d'aquesta base comença la indecisió de participar en canicross o bikejoring, l'única preocupació que em frenava per la segona possibilitat era de poder controlar el Jan a temps per si li donava per probar bocado d'algun espectador, així que vaig obtar per donar-li un vot de confiança i tirar-me de cap en el bikejoring tot i que feia molt que no el practicava ja que li vaig tenir de tornar la supermegabici a la Mavi (pa algo era suya jeje) i buscar-me la vida en fabricar-me una llança. D'altre banda em rondava pel cap si vacunar de la tos de les gosseres a les dues gossetes aquest any per poder participar amb elles en canicross.. pero los dineros escasean i no em gastaré dinerets per només 2 o 3 curses a l'any, a més noies ja comenceu a tenir una edat ! jeje 

Buena va que sempre m'en vaig per les rames ! Arribem el dissabte a les 15h, anem a recollir dorsals (els de la Sandra i JC també, que van un poco tard) i anem saludant a tothom, ja que fins les 17h encara ens queda estona ! Ajudem a la Sandra i JC que surten a les 16h en canicross i anem a veure la sortida, primer noies i després els nois/homes/xicotets jeje que surten repertits en tres sortides, se'm fa extrany veure sortides de canicross en directe !! Que xulu !! En la sortida de noies hi ha un petit accident que acaba una pobre menjant-se el terra.. bfff ha de fer mal ! Vist les sortides, anem cap a la furgó a preparar bici i a donar-li un tomb al Jan ! 

Arriben les 17h i comencem a desplaçar-nos a la linea de sortida, sortides individuals i 6 noies per davant, a mi em toca la última, ja em va bé ! Anem passant, ... algunes amb algun problemet a la sortida, d'altres surten volant, com la Lali davant nostre i ens toca a nosaltres! El Rafa debuta com a handler (i aquest cop de veritat jeje), i es refia masa del Jan i patapam ! Aquest fa de les seves, el Rafa es desespera una mica... jo ja estic més que acostumada, don't worry !! Calma Jan, inspira, respira i tiraaaaaaaa !! Volaaant que sortim !!! Oju cuidao fotografs i primer control en curva més que tancadissima a l'esquerra i prova superada, Jan concentradissim i passant de la gent (ue! con esto ya estoy contenta jeje) continua tot a saco i per dins meu penso el deixo fer però s'esta desgastant ell sol.. malooo !! i efectivament.. arribem a la tercera curva tancada i frenassuuuu, andares d'anar a passar la tarda i ja arribarem... ains aquest Janet, de tan en tan li dona per tirar una mica però amb la cara ja paga, bueenoo poc a poc i ja arribarem, al final de la "pujada" ens trobem amb la Mamen i la seva bretona, que s'havien equivocat de camí i fem l'últim tram juntes, ara passem nosaltres.. ara elles i arribem a l'arribada ben juntetes ! Primera etapa superada !! 



Tornem cap al parking amb bon sabor de boca, i en els cotxes fem petar la xerrada amb uns i altres i comentar com a anat la jornada, tots porten bones cares, així que guai !! Bueno casi tots, que algunes van patir per culpa dels seus peuets :( Se'ns fa massa de nit i a carregar els trastos a la furgo i cap a Manresa, que demà toca llevar-se d'hora.. això si arribo a dormir... :/ 

A les 6h m'aixeco del llit, dic m'aixeco perquè no vaig dormir ni 10 min en tota la nit... horrorós !! No problem, que són 24 h sense dormir? I lo que em queda encara !! Agafem camí cap a Vilagrassa i ens plantem allà en 45 min, la sortida de bikejoring és a les 8:50h, així que encara tenim temps per pudolar una mica per allà i amb el Rafa comentem la jugada de la sortida.. ens dirigim cap a ella acompanyat per la Sandra i el JC, veiem sortir a la Lali i això vol dir que ens toca, ens ho prenem en calma i ens anem acostant a la sortida a poc a poc, 15 segons i encara ens queda un tram... 5 segons i parats a la sortida apunta..3,2,1.. i el Jan surt directament volant !!!!!! SIIIII !! Per fi !! Ho hem aconseguit Jan sense distraccions  la sortida ! UEE i segur que ningú ho ha grabat jaja Li veig la cara de resquillada al Rafa: orgullòs i satisfet és poc !! El Jan agafa un bon ritme, no tan desasparat com la tarda anterior, així que fa bona pinta i siiii, a la tercera curva continua tirant ! Bé bé! però al km 3,5 ja comença afluixar, ens demana pas al Victor Carrasco que passa que ni casi el veiem, i mica en mica arribem a la cumbre del repachón, atrapem a la Mamen altre cop i pofffff ! El Jan afluixa una mica massa de cop, s'arrapa a la bici just sota el meu peu i el tira se lia y se lia y se lia amb la roda delantera, frenaaaaaaaaaa i gràcies que reacciono a temps sino em foto un bon castañazo ! Bfff desenredo com puc el tir de la roda que s'havia quedat clava al disc de fre.. de mentres em demanen pas.. bé Jan sense reaccionar (del tot xD), aconsegueixo treure tot el tir i vingaaaaaaaaaaaaa Jaaan ara a tirar fins al final eh, que has pogut descansar uns quants minuts ben bons... i menys mal que tira ! jeje Arribem amb el Jan tirant com un campeón ! com sap disimular jeje I jo una mica cabrejada amb lo del tir... ains els consell de handler que a vegades surten malament jeje En fi, l'enfado dura 3 minuts i molts petonets pel Jan, ja que aquest cop he fallat jo ! Qui ho diria jeje



De vuelta a la furgo, desem les coses i a veure la sortida i arriba de canicross !! Vinga nois/es que feu cara de patiment a l'arribar !! Senyal que heu treballat fort !! Wai wai !!
Foto de mini-gran equip Indomable !
Foto del club GOSEsport !
Campeonat acabat i a esperar l'entrega de trofeus i medalles i haviam si ens toca algo en el sorteig ja que no ens ha tocat la loteria, però no hi ha sort, llàstima !! Hora de dir adéu a tothom i empendre camí cap a Manresa ! Que ens espera el dinar de voluntaris de la protectora, au més estona sense dormir, ja no ve d'aquí !! Per cert, Gran dinar, com sempre amb aquesta gent !! jeje

En resum, molt contenta del comportament del Jan en les dues etapes, no per lo de corre sino per la reacció amb tothom, tot i que en algun moment va tenir les seves sortidetes jeje La llàstima de no haver pogut entrenar més en sprint i bikejoring, però el meu trofeu ha estat a deixar a tothom amb totes les seves parts del cos jeje Ara a per la propera... que serà sense el Jan, el trobaré a faltar !

Per cert, Bon Nadal per tothom !!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario