Canicross Sant Llorenç Savall 2013

27 d'Octubre del 2013, 3r any consecutiu que assitim a la Canicross de Sant Llorenç Savall, juntament amb altres curses: Marató, Mitja Marató, Cursa 15 km, Cursa de Sant Jaume de 10km, i com no, Canicross de 8,4 km.
Els dos anys anteriors el recorregut va ser el mateix, aquest any l'han canviat de principi a fi, i sincerament a millor, l'únic que he trobat a faltar ha estat el corriol de puja-baixa previ a l'arribada a l'ermita, però per la resta perfecte ! I posats a comparar amb altres anys, esperava que no fós una cursa tan desastrosa com la de l'any passat (moltíssimes bicis i algun que altre hipòcrita impresentable pel camí) i segurament no seria tan bona com la del 1r any (2na femenina !, no em pregunteu com ho vaig fer jaja). Deixem-n'hos de rotllos i al tema !

Ens arribem a Sant Llorenç amb la calma ja que extranyament anavem sobrats de temps, tot i així ens va tocar aparacar als últims carrers del poble, però en aquesta cursa ja va sent lo normal, amb 1700 corredors no es per menys ! Anem directes a buscar dorsal i pasar control veterinari, perdó... """control veterinari""", ja que si agafo qualsevol altre gos amb la mateixa cartilla veterinaria hagués col·lat perfectament. Totaaaal, controls i dorsals passats arriba la nostre compatriotra de "perro potencialmente indomable": Greta i Sandra, i con nuevo compi .. uououhh... bueno va que això no es Sálvame jaja Esperem que pasin elles els controls, i entre mig em demana el morrió ja que la gent el tema control de gossos no o porta molt bé... "trauma" superat, tornem cap els cotxes a canviar-nos, posar-nos el material i coses varies jeje L'aire fresquet desapareix i el sol comença a fer de les seves i a pujar temperatures... ja veurem com fem la cursa, si caminant o correr, lo que digui el mister!

A les 9 puntuals es realitza el meeting point, amb unes quantes explicacions que fan de bon saber, com el canvi de recorregut i la sortida, punt molt important, i només sentint l'explicació ja comencen els atacs de cor "sortida en curva directe a la dreta i amb embut", olé! Acabada la xerrada ens anem adreçant cap el calaix, esperant fins l'última miléssima per entrar i validar el xip.

Col·locats al calaix i al final de tot per evitar problematiques, el Jan del tot nerviós, morrió posat i amb ganes de sortir disparat. La els corredors es desplacen endavant per col·locar-se en linia de sortida i BOOM !! a partir d'aquí comencen els problemes: el Jan es veu frustrat pel fet de que encara no sortiem corrents així que fa mans i mànigues per treure's el morrió, cosa que aconsegueix i empieza la fiesta !! Controlo el Jan com bonament puc, ell entusiasmat en mossegar la línea de tir i MEECC es dona la sortida, i com sempre a esperar-nos i caminar poc a poc per la sortida i arrancar quan la resta de gent ja esta per "mig" recorregut... en fi, algun dia sortirem de puta mare jajaja

Per fi el Jan s'en ha adonat que tenim de fer algo més que entretenir-nos a mossegar el tir i es comença a centrar una mica, agafa ritme de trot i amunt que fa pujada ! Tampoc el penso forçar amb la calor que estava fent, marques el ritme Jan ! Segueix un rastre i li dona per augmentar el ritme fins que taxan arribem a la pujada (infinita) anem adelentant a gent, i quan per fi s'acaba... lo que hem pujat s'ha de baixar, aquí el Jan afluixa una mica, camins amples i amb pedrolos sueltus no és el seu fort, poc a poc i bona lletra doncs. En un tres i no res arribem a la riera, i si fica de cap en els basals d'aigua que queden, una bona remullada per tot arreu, un parell de sorbos d'aigua (no més que després pasa el que pasa) i pels pèls em quedo sense cadera ! S'ànima tot sol a tibar com un ruc, ale, tira tira que yo te sigo !! Passem volant el llit del riu amb les seves respectives pedres relliscoses (nose com no em vaig matar) i comencem el senders de sube-baja i ara plano i vuelvo a subir i vuelvo a bajar, no em pregunteu per on vem passar perquè no en tinc ni idea, prouta feina tenia a seguir el Jan que semblava que se li escapava el tren, dejen paso que venim ! Pel camí adelantem al Ron (un jackrussel colllonut) i en pocs metres arribem a l'avituallament, frena Jan i deixem respirar !

"Podeu remullar els gossos amb tota l'aigua que vulgueu", en serio?, pos ale Jan, ja t'has dutxat per avui ! Sortim de l'avitullament amb una mica d'aigua per la gola i el Jan ben xop, sobretot els coixinets i apa som-hi que ve pujada! En res ens topem amb una corredor i el seu gos al terra, em comenta que a vomitat aigua i ja veurem que fa... bona decisió i espero que no sigui tardana! Que fem Jan, correm o k ase, com si m'entengués comença apretar el ritme, com li agraden els corriols amb aquest gos !! Un altre tram de cursa que ni idea per on pasem ! I lo que mola! jaja Llàstima que arribem a camí rodat.. frenada en sec del Jan, i a ritme de trot anem fent.. ens adelanta l'últim equip que hem passat... fins que arribem a un punt on s'escolten els aplaudiments de la gent que està el poble, el mister s'ànim i som-hi ! Arribem al punt on ens ajuntem amb la cursa popular, o la de 15 km o amb alguna, xD,el Jan es queda una mica atontat amb tanta gent pel voltant i torna agafar el seu ritme de trot fins que el començo a animar (més encara jeje) i comença a corre com un boig, ara si Janet!

Arribem al poble com una bala i un carreró de baixada amb escales malparides ens fan frenar una mica, almenys a mi, sento crits al cap d'avall de la baixada... ups !! Aquestes veus em sonen, són la Conxi i el Pedro animant i avisant deeeel paaaloooo que hi havia tot girant a 90º a l'esquerra, oju peligru que fot això allà ! Últims metres, dale Jan que ja esteeem !! Arranca com un llop darrera d'un conill, avancem a una corredora i allà davant estava, l'equip que ens havia adelantat, som-hi Jan a per ells !! Aconseguim adelantar-los a 2 metres de l'arribada, uee!!

Canicross superat amb bastant d'èxit ! Cap amago del Jan cap a ningú, això que ens vem creuar amb un parell de bicis, i sempre marcant ell el ritme ! El dia que fem una sortida com Déu mana ja serà la bomba ! tot arriba !

A l'arriba ens quedem amb la gent del club que hi havia per allà comentant la jugada, però el Jan es comença a escalfar i toca retirada avanç que ningú prengui mal. Pel camí em trobo amb la Conxi i el Pedro que m'han vingut a buscar, el Rafa no se on és... sempre es perd aquest home! jeje Ens anem al meeting point a comentar la jugar amb ells dos, fins que arriba el Rafa per quedar-se amb el Jan i jo puc anar a pel meu entrepà !! Que tinc gana!

A la plaça veig l'entrega de premis, felicitats a tots i totes els/les champions !! Em refereixo als perretes eh, que sense ells poca feina ferieu jaja es broma ! Felicitats equips !!

Retorno a buscar a los hombres de la casa i pel camí em topo amb la Sandra i la Greta que ja han arribat, els hi donc el seu trofeu de 3rs Veterà Femení, em despedeixo de tota la familia per allà pudulant i cap a casa, que fan motusss i sino el Rafa em mata jaja

No em puc queixar de l'inici de temporada, ara a pensar per la pròxima !! Ens veiem a Vilagrassa !!! ... o Tossa de Mar, ja veurem :D

P.D.: No hi ha track, perquè altre feina tenia que engegar el gps a la sortida ;)