Canicross Internacional de Cercs Memorial X-Ray 2014

I per acabar la temporada de canicross (ssshh no ho digue-ho a ningú), per fi, un canicross per terres que realment jo, i sobretot el Jan s'hi sent a gust: el Berguedà!

Diumenge 2 de Març, dia assenyalat per el 1r canicross a Cercs, prop de Berga, com sempre toca llevar-se d'hora, fer la bossa i sortir derrapant de casa per arribar a temps, sort que està a prop de casa!

Arribats a la zona esportiva de Cercs ens anem trobant a tothom, uns amb cara de cansament per tots els preparatius i tots amb ganes de corre, i els gossets més! Control veterinari passat i dorsal en la meva posessió, anem a treure el Jan que es desfugui una mica, i fem quatre springs-trot per escalfar motors, al Jan se'l veu amb increibles ganes de corre! Fantàstic!

Les sortides són per calaixos de les diferents categories i tot el pelotón de noies som les últimes, el Jan no deixa de tirar endavant mentres esperem... sembla que en aquesta sortida anirà volant, però no ens precipitem! Ens col·loquem a la linea darrera la Inés i la Tsuna, moment d'estrés i el Jan ja es comença a descontrolar... ainnsss... MEEECCC sortim!!! Com no, amb el tir ben agafat però tirant jeje

A la que sortim del asfalt ha de fer parada d'emergència i sense que m'en adoni surt volant que poc més em reventa les caderes, som-hi caballo!! El tiu va tot fletxat per la pradereta tan molona de pujades i baixadons en el que veig passar la meva vida per davant uns quants cops i anem retallant temps perdut en la parada d'emergència que si va estar lo seu jeje

Arribem a un altre trocet d'asfalt que ens porta a un creuament de rierol i seguidament d'un sender molt ràpid que en prou feines veig passar, fins arribar a una pista lleugerament en pujada... i sorpresa, cavalls a dins un tancat i el Jan posa el fre de mà... ok.. poc a poc Jan que passem els cavalls que el miren amb cara d'indiferència però el Jan no ho té molt clar fins uns bons metres ben endavant, lloc on comença la forta pujada que ens ha preparat el Santiago perquè no ens aborrim jeje

Pel camí atrapem a una noia que anem fent la pujada conjunta, els Jan va fent a ritme constant i sense parar-se inclús mirant endarrera pensant: "podries anar més ràpìda no?"... és el que hi ha Jan, aquesta temporada els entrenaments han quredat a segon pla i vaig treient el fetge jeje De mentres ens trobem am el Marc i el Nug i en breu arribem a la cumbre on i trobem l'avituallament, el Jan passa de beure aigua ja que s'ha anat foten la que es trobava pel camí i posa la directe en plan kamikaze per la fantàstica-divertidíssima (i no és ironia) baixada en corriol!!! Allà que anem!!! El Jan va seguint el rastre que li va deixant el Nug que també va fletxat, adelantem uns quants corredors demanant pas porfiplis i arribem a una pista asfaltada que en esperes que el Jan aminores el ritme fa totalment el contrari: Geronimoooo!!!
Tenim el Marc i el Nug a davant que ens van avisant.. oju gent... oju bici... bici!!?? Dreta Jan dreta!! You didn't eat it!!! Ho superem amb més o menys facilitat i a galope tendido cap a la meta!! El Nug es para o es distreu i l'adelantem i última curva a l'esquerra i allà està l'arribada!! Se fini! Magnífic carrerón del Jan!!!!
Ens anem cap una zona ajardinada per recuperar aire, per mi sobretot jeje, i ens anem trobant a gent que esta igual o pitjor que nosaltres XD Veiem que ve el Rafa que ens porta aigüeta i ens anem al cotxe a canviar-nos.

Fem temps entre el canicross infantil i la demostració de gossos de rescat, prenem el sol i tot jeje i arriba l'entrega de premis, finalment 3rs femení absolut ! Gens malament! Compartin calaixos amb la Inés i la Marta que qualsevol les baixa d'allà jeje Aplaudím a tots els que pugen al podi, felicitem igualment els que no però han disfrutat del canicross igual o més i per cabar, ens toca un CanCake que el Jan ja li té l'ull a sobre avanç de marxar jeje

Malauradament i sense saber-ho, aquest ha estat l'últim canicross de la temporada, almenys per mi, potser que el Jan fagi algun altre pinito fent-me el salt, però per mi, fins ben entrat el Maig res des res... un divendres a la tarda passejant el trio calavera, el Jan s'em va emportar la mà amb la corretge i tres ditets es van ben esqueixar i trencar... operació, descans i conciència per recuperar la mobilitat quan més aviat millor!

1 hora després de l'accident ...
Aquesta temporada no he pogut estar gaire per entrenaments de trail, ni de canicross, ni de bikejoring ni res, les sortides esporàdiques que podia fer era més aviat per pures ganes de desfugar-me a mi i al Jan i poc més, poca dedicació que en comparació la temporada passada no ha estat tan malament, més aviat el contrari, ben orgullosa de com le pogu trempejar i sobretot disfrutar al 100% de cada canicross poden deixar en segon pla els problemes de comportament del Jan en cursa i en la vida quotidiana ja que això és el més important per mi, tot i que encara hi ha molta feina a fer !!

Ahh!! Recordeu que les protectores estan plenes de gossos per tots els gustos!! (i no tan complicats com el Jan jeje) ADOPTA !!